Orjinal Mesajı Yazan: SoniC
Benimde uykusuzluk sorunum var.Az önce tam yatacaktım,yine uykum kaçtı :)
valla mümkün olduğunca geç yatmamaya çalış 12 yi geçirme ve vücudun bu düzene alışsın bende uyumama çok geç saatlerde bütün her uyur ışıklar söner gecenin hüznü bana kalır hiç sevmem
sonic bu dediğimi yap gündüz yat demiyor ama fazla da geç yatma istemediğin tüm düşünceler beynine üşüşür