Orjinal Mesajı Yazan: Wolf
Galatasaray-Fenerbahçe demo patchinde buna benzer bir teknik kullandım. Formaların daha kaliteli gözükmesini sağlıyor. Yalnız benim teknik daha farklı. Sadece formalarda geçerli birde. O yüzden formalar 1 mb. ;)
Formalar müthiş olmuş, eline sağlık, yalnız bende sanırım face'ler olmuyor, Rüştü felan sarışın, diğerleri de olmadı, neden acaba?