Selam arkadaşlar....
Tamamen tesadüf Alisamiyen Stadını yapmaya çalışırken EA Graphic ile fifa veri tabanı dosyasını inceliyordum bir de baktım Galatasaray, Fenerbahçe ve altında Beşiktaş var idi..Çok sevindim GS'li olmama rağmen çünkü; 06'da olmasa bile bundan sonraki yıllardakai oyunlara hazırlıyor olabilirler diye düşündüm darısı Trabzon'un başına...
Merak edenlere konu da bahsettiğim gibi.;
Fifa06 demo/data/gui/cmn'de fifa veritabanı dosyasını uni.db ile açın, ''microsoft accest'' le göreceksiniz...