Arkadaslar FIFA 06 yı gamepad ıle oynamanın avantajları ve dezavantajlarını ve fınans problemının olmadıgını varsayarsak alınabılecek en problemsız ve kullanıslı gamepad ın hangısı oldugunu soylermısınız. Ozellıkle PS2 den bılıyorum analog stıck ler futbol oyunlarında oldukca kullanıslı oluyor ama Fıfa yı yıllardır fare klavye ıkılemınden kurtaramamıs bırısı olarak bu degısıme oyun ıcındekı rahatllık acısından sızce deger mı ?
NOT :
Ayrıca Pc versıyonunda partnerımızle oynayabılmemız ıcın gereklı de ustelık...