pardon arkadaşlar sesi güzel olan güzel olduğuna inan ve şarkı söyleyen var mı sesinizi kaydedin buraya ekleyin dinleyelim bakalım kim güzel şarkı söylüyor
Spocket Şiir & slow şarkı karışım bişey, arkadaşımın gönderdiği ve kendi yazdığı şiiri biraz atraksiyonlu okumam sonunda oluşmuştur... http://rapidshare.de/files/4991667/gecenin_yar_s_.mp3.html
zorbey onurun bu konuda o kadar ses kayıdı varki 2-3 albüm çıkar heralde :)) Bizimde arkadaşlarla rock grubumuz var. Bakalım demo hazırlamayı düşünüyoruz. Çıksın bi buraya koyarım parçaları
Spocket Orjinal Mesajı Yazan: zorinsan onurun bu konuda o kadar ses kayıdı varki 2-3 albüm çıkar heralde :))) evet öyle, gördükçe ara-sıra yayınlıyorum artık :p Bu 3. oldu...
pardon arkadaşlar nasıl yapabilirm bu ses kaydını pc de bir program var ama o da 60 saniyelik yaptıktan sonra buraya nasıl ekleyecem
Eagle-Eye Orjinal Mesajı Yazan: zorbey Bizimde arkadaşlarla rock grubumuz var. Bakalım demo hazırlamayı düşünüyoruz. Çıksın bi buraya koyarım parçaları baya hoşuma gidiyor böyle amatör grupları dinlemek. bekleriz en kısa zamanda demoyu. hacı neler çalıyosunuz rammstein ağırlıklı falan mı?
Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: Spocket Şiir & slow şarkı karışım bişey, arkadaşımın gönderdiği ve kendi yazdığı şiiri biraz atraksiyonlu okumam sonunda oluşmuştur... http://rapidshare.de/files/4991667/gecenin_yar_s_.mp3.html ses in iyi hocam.ama şarkıyı beenmedim:)
zorbey Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye baya hoşuma gidiyor böyle amatör grupları dinlemek. bekleriz en kısa zamanda demoyu. hacı neler çalıyosunuz rammstein ağırlıklı falan mı? grubumdaki elemanlar rammstein ı pek sevmiyor ama arada sırada kafamız estiği zaman çalarız rammstein. ilk parçamız 6. caddeden sabuhaydı.Pink Floyd dan ve dumandan da çalıyoruz. Bu hafta benim için en önemli olan metallica dan st. anger a çalışacağız.Metallicadan çalmakta öyle her yiğidin harcı değildir tabi :) bakalım başarabileceğimizi umuyorum. Demo çıkarsa tahminimce mayıs gibi çıkar. Kasdava hazırlanıyoruz kasdav bitsin demoya ağırlık veririz.
selimmm15 Birde benden dinleyin...!!! Ama gülmeyin! http://rapidshare.de/files/5046577/bana_bir_eyler_soeyle.wav.html
selimmm15 Arkadaşlar parça bayağı uzun...Download etmesi biraz zaman alabilir.Sinirlenip kapatmayın lütfeeeenn...
metin27 Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Birde benden dinleyin...!!! Ama gülmeyin! http://rapidshare.de/files/5046577/bana_bir_eyler_soeyle.wav.html ya kardeş başka var mı şarkı yaw arkadaşlar çok sevdi yaaaaa!!!:)harbiden yenisini istiyolar!bi de harbiden sen misin?
selimmm15 Ya beyler biraz aceleye geldi güzel söyleyemedim ama idare edin.Aklıma şarkı gelmiyor yaaa! http://rapidshare.de/files/5627557/selim.wav.html :drooling:
metin27 Orjinal Mesajı Yazan: selimmm15 Ya beyler biraz aceleye geldi güzel söyleyemedim ama idare edin.Aklıma şarkı gelmiyor yaaa! http://rapidshare.de/files/5627557/selim.wav.html :drooling: diğeri kadar güzel diil yaaaaa!ama fena diil!ya doldurdukça bura koyarsan sevinirim!cidden şimdiden büyük bi hayran kitlen oldu cidden!!