Maxpayne1905 evet arkadaşlar gstv ekim ayında çıkıyormuş tüm galatasaraylılarara hayırlı ve uğurlu olsun beşiktaşın var fenerin var ARTIK BİZDEDE VAR
SCoRPioN ® UEFA kupası görüntülerini vereceklerdir diye düşünüyorum. Kısa zamanda büyür ve güzel bir kanal olur inşallah. Ülkemizde böyle kanallara ihtiyaç var. Umarım herkese hayırlı olur...
Geyiq Team daha az önce açtım böyle bir konu http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=52335