
evet belediyemiz, müthiş bi sanat eseri yapmış, çocuk parkının hemen yanında duran kare şeklinde basket sahasına benzeyen bir yapı ve tam ortasına dikilmiş tek pota...
(başlığın orjinalli "basket sahasi gorunumunde anitsal pota heykeli"dir ve tamamen araklama çalışmaları sonucu bu foruma getirilmiştir)