Orjinal Mesajı Yazan: bilalbuga
Selam Arkadaşlar;
Attığım şutlar kaleyi buluyor ancak; bir türlü sert şut çekemiyorum aşağıdaki bar'ı nasıl ayarlıyoruz ve nasıl sert şut çekiliyor, Frikik le ilgili tüm mesajları okudum ancak sağlıklı bir cevap yok şut konusunda fikri olan arkadaşlar bir zahmet açıklayıversinler lütfen...
Right Analog Stick ile de adamın duruşunu değiştiriyorsunuz, ayak içiyle sert şutlar için iyi oluyor :)
Bir de ufak bir ipucu, firikiklerde baraja ekstra adam çağırmak için şut tuşuna basın, adamı barajı bozup şutu kesmek için ileri doğru koşturmak için ise right analog stick'e basılı tutun :)