Joetri Çok gereksiz bi yatırım.Ortada yapılması gereken onca iş varken TV ne alaka.Önce para gitcek sonra BJK TV gibi olucak.Bizim televizyon izleniyo falan ama buna rağmen bütçeye katkı yapamıyomuş.
emr_353 Açılırsa çok iyi olur fırsat buldukça izlerim ayrıca digiturkteki kanalları şifreli değilse uydudanda izlieniyo olması lazım büyük ihtimalle kabloludada olursa çok süper olur
TheFahrix Havuz varken kulüpler kendi TV kanallarından biraz zor gelir elde eder. Ama hergün PrimeTime'da Galatasaray-Arsenal maçının tekrarını verseler en çok izlenme oranını GSTV alır.