09-AILTON-09 Fifa4fans.com ve fifaecp.com site beraber full almanya ligi yaptilar ben oynadim o takimlari degistirip (forma, pankart, logo) turkiye ligi yapsak??? :confused: :D ;) :o www.fifa4fans.com">http://www.fifa4fans.com>www.fifa4fans.com/a>
w.rooney bence süper bir fikir süper olur ...... ama bu fikire patch makerlarımız ne diyecek :confused: :confused:
w.rooney Orjinal Mesajı Yazan: MyXomyCeteS :confused: Dostum zaten FIFA06 'nın çıkmasına ne kadar kaldı ki? senin dediğinde doğru ama en azından bir 15-20 gün daha war :hihi:
gencfbdaywalker ben hiç kasmasınlar derim şunun şurasında ne kadar kaldı ki...enerjilerini full'e harcasınlar bence :D
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: '18 takimi nasil koymuslar yav öncelikle buna cevap vereyim şuan demoya istediğin kadar lig ve takım yapabilme olanağımız var Oyunun Full haline TSL için hazırlıklar başlandı ayrıca
Lvnt_Asn bencede fifa 2006 nın cımasını bekleyelim siz de dinlenn zaten yarın okullar acılıo git gel :(( o yüzden yapmayın yaw daha heyecanlı olur....
Hasansas1905 dostum yaşın 20 okula mı gidiyon yaws:)Her neyse bencede hazırlıklarını full sürümüne yapsınlar.
Wolf İstersem demoya 100 takım koyabilirim. Bu hiç problem değilki. Hani sanki inanılmaz birşey yapmışlar gibi gösteriyorlar kendilerini ama bunda "hiçbir şey" yok. Fifa 2005'teki kadroları Delphi programıyla almanın bir takım yolları var. Sanırım bu şekilde yaptılar kadroları. Sonra zdata lara import edip fatgui yapmışlardır. Budur..
black wings Orjinal Mesajı Yazan: Wolf İstersem demoya 100 takım koyabilirim. Bu hiç problem değilki. Hani sanki inanılmaz birşey yapmışlar gibi gösteriyorlar kendilerini ama bunda "hiçbir şey" yok. Fifa 2005'teki kadroları Delphi programıyla almanın bir takım yolları var. Sanırım bu şekilde yaptılar kadroları. Sonra zdata lara import edip fatgui yapmışlardır. Budur.. Pekı kusursuz bır Turkcell Super Lıg logosu vs ıle ne kadar surede hazır olabılır ve sıteye konur tabı sızde oyun cıktıktan sonra once bır doyacaksınız ama :)