fenerlioral Bu forumdan edindiğim deneyimler ışığında ilk formalarımı yaptım umarım beğenirsiniz. deportivo thirt kit http://img84.imageshack.us/img84/4950/deportivo20064tp.png deportivo away kit http://img96.imageshack.us/img96/6423/deporaway2jw.png lens home http://img355.imageshack.us/img355/135/lenshome1gi.png lens away http://img355.imageshack.us/img355/4843/lensaway4tn.png lens third http://img355.imageshack.us/img355/2074/lensthird2nr.png
RiGo Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ göze hoş gelio ilk formalarınsa gayet güsel katılıyorum ama son formanda çizgiler sankibiraz kalın olmuş.başarılar!!