Arkadaşlar şu an böyle bi yama üzerinde uğraşıyorum:
-Opmov olarak Necati'nin geçen sene fenere attığı golün 1:18'lik videosunu seçtim ve yaptım.
-GS için 6 menü müziği (marşlar,tezahuratlar vs.) yaptım.
-GS için en iyi 10'a yakın taraftar sesi ve tezahurat hazırladım (daha doğrusu bunları www.hasanmustan.com sitesinden indirdim size sunuyorum.)
-Maç başlarken we_turka 3'deki istiklal marşının yerine orjinal gs marşı olacak.
Bunları yaptım bi tek menü resimleri kaldı, hazır süper resimlerim var ama yalnızca bunları oyuna aktarmam kaldı sonra hepinize yamayı rapid'den upload edip vercem.(tahminime göre yama 50 mb felan olacak ama indirdiğinize değecek...)