LAST EMPEROR arkadaşlar fifa 06 demo sunu 213 mb olan ı indirdim autorun dosyasından oyunu ingilizce olarak kurdum kurulumu bitirdim fakat desktop ta fifa 06 simgesi war ama resim yok simgede yane sonuç olarak biturlu oyun açılmıyor oyuna tam gircek gibi oluyor ama oyun açılmıyor sistem gereksinimlerim uyuyor directx 9.0c yuklu peki oyun neden açılmıyor acil cevaplarınızı bekliyorum...teşk.ler saygılar...
Curcuna patch,trainer v.s yükledin mi?yüklediysen ondan olabilir.Zaten okuduğuma göre başka sorun olamaz.
kreon1207 Ekran kartının son sürümünü yükle,eğer arkadaşın dediği gibi patch falan yüklediysen ondan olabilir.Eğer hiç düzelmezse,demoyu tekrar indir..:( (kusura bakma ama oluyo bazen demodan da kaynaklanabiliyo.)
LAST EMPEROR walla tranier patch tarzı hiçbişi yuklemedim ama nvidia surucum eski kalmış olabilir yensini yukluyorum olursa cevap yazacam...teşk.ler
LAST EMPEROR ewet arkadaşlar nvida nın en sonsurumunu indirdim yine aynı sorun dewam ediyor, şuan demoyu tekrardan 2. kez indirecem inş. olur