arkadaşlar fifa 06 demo sunu 213 mb olan ı indirdim autorun dosyasından oyunu ingilizce olarak kurdum kurulumu bitirdim fakat desktop ta fifa 06 simgesi war ama resim yok simgede yane sonuç olarak biturlu oyun açılmıyor oyuna tam gircek gibi oluyor ama oyun açılmıyor sistem gereksinimlerim uyuyor directx 9.0c yuklu peki oyun neden açılmıyor acil cevaplarınızı bekliyorum...teşk.ler saygılar...