ismet_nash bilmiyorlarki kurtuluş savaşında kanlarını döken mehmetçiklerin sayesinde şimdi böyle rahatça yaşıyorlar
tolgajk Orjinal Mesajı Yazan: Overkill Hayır suç o kızda değil. Suç öyle düşünenlerin hiçbirinde değil. Suç onların öyle olmasını sağlayanlarda; Suç sıkıcı tarih dersleri ile daha gençken insanları tarihinden uzaklaştıranlarda. Suç bizi 29 Ekim'in, 30 Ağustos'un ve benzeri tarihi günlerin tatil ve okullardaki uzun ve manasız törenlerden oluştuğuna inandıran ve öyle devam etmesi için çaba harcayan zihniyette. İnanın o kız hiç suçlu değil. Üstelik burada o kıza laf atanların çoğunun ondan farklı düşündüğünü sanmıyorum. Hanginiz aldıda okudu bu kitabı, çoğunuz "aman bu da okunur mu, sıkıcıdır bu şimdi" diye düşündü, adım kadar eminim. Bunun en büyük kanıtı burada">http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=48328&page=1&pp=10>burada/a> ; konuya atılan mesajlar buradaki zihniyetinde o kızdan farklı olmadığının kanıtı. Üstelik o konuya olan ilgi ile bu konuya olan ilgi karşılaştığında daha vahim bir tablo çıkıyor ortaya. İnsanımız birilerini suçlamaya, yermeye çok meraklı. Kitabı okumamış, hatta kızla aynı düşünceye kapılıp kitabı almamış olsada kızı suçlamak onun için bir zevk. Ama dediğim gibi ben onlarıda suçlamıyorum. Bu konuda kimlerin suçlu olduğunu ilk paragrafta belirttim.. Okuyanlarda olabilir çok genel konuşma bence;)
Hasansas1905 Yaşadıkları yerin nasıl kazanıldıgını ögrenmek onlara cazip gelmeyebilir.Onlar sadece aptal dergileri magazin dergileri ni okuyarak birşyler ögrendiklerini sansınlar .Aptallar :mad: :mad: