Şimdi olay şöyle arkadaşlar. Bende c ve d olmak üzere 2 sürücü var. Ben c'de çalışıyorum genelde. Tam film izlerken bi baktım uyarı çıktı; d sürücüsünde yer açmak istermisiniz falan çıkıyo ya. Sonra bi baktım d'ye 600 mb boş yerimden hiç bişey kalmamış. Bi anda erimiş. Nereye gitti bu kadar yer anlamadım. Sizce sorun nedir?