arkadaşlar bilgisayarımdan müzik parçalarını, video görüntülerini izlerken ses alıyorum fakat windows açılma sesini kapanma sesini uyarı seslerini vb. alamıyorum. yani sorunum midi dosyalarıyla ilgili.
ses kartım onboard, soundmax. aygıt yöneticisine bakıyorum herhengi bir sorun göremiyorum.ses kartını kaldırıp tekrar yüklüyorum olmuyooo.
bana bir yol gösterin.