Arkadaşlar hepinize merhaba öncelikle We2 Turka ve We3 Turaka da emeği geçen herkese teşekkür ederim.
Bunları güzel bir şekilde yükledim oynuyorum.Dün gece siteyi gezerken ben çok güzel toplar gördüm sonra hallederim diye ilgilenmedim ama.
Şimdi arıyorum arıyorum yok.
Lütfen bu topların yerini bilen varsa bana linkini bi versin.Müthiş toplardı valla.
Ha bir de ben bu topları nasıl yükleyeceğim.
Yani hangi dosyaya import edeceğim bunları söylerseniz çok sevinirim.