arkadaşlar oyun çıkmadan herkes we9'da neler olsun diye yazdı söyledi oyun şu an elimizde ve ahanda bekletilerimiz ve bulduklarımız
1)yedek kulübesinin dolu olmasını bekledik **SONUÇ:**Kulübe halen boş
2)daha kaliteli grafikler istedik **SONUÇ:**Özellikle futbolcu modellemeleri mükemmele yakın hale getirilmiş seyirciler yine karton ammaaaaaaaaa kamerayı wide(geniş)olarak seçerseniz-ki çoğu kişi oyunu böyle oynuyor- seyircileri görmeniz mümkün bile değil
3)daha fazla lisanslı takım bekledik **SONUÇ:**Takım sayısı artmasına rağmen milli takımlar lisanssız -ve kısmen kulüp takımlarıda-
4)top fiziğinde gelişme **SONUÇ:**aslında biz bınu beklemiyorduk çünkü bunun ötesi olamaz düşüncesindeydik fakat yenilenen top fiziği We oynarken sanki maç izliyorsunuz hissi uyandırıyor
5)kalecilerin kart görmesi **SONUÇ:**artık kaleciler son adamı düşürdüğünde hakem kırmızıyı göstermekten çekinmiyor ve 3 oyuncu değişiklik hakkı dolmuşsa kaleye bir oyuncu geçiyor(PANCU???)
5)daha geniş bir edit modu **SONUÇ:**bence asıl gelişme burada artık gerçek formaları burada oluşturmak çocuk oyuncağı yüzlerce forma templatesi ile müthiş formalar yapabiliyoruz buna ek olarak artık kendi kramponumuzuda tasarlıyabiliyoruz
6)yeni modlar istedik **SONUÇ:**Nippon Challenge we9 un yeni modu burada japonya takımının yönetimini alıyor ve 2006 dünya kupasına götürmeye çalışıyoruz bu modun tek eksiği japon milli takımından başka milli takım seçemememiz...
benim gördüğüm beklentiler ve sonuçları bunlar siz ne beklediniz ne buldunuz