Öncelikle hepinizin ellerine sağlık... We Turka 2.00 harika olmuş! Ama bu güzelliğe güzellik katmak isteyip We Turka v3.00 ı indirip kurmaya çalıştım. Tam read me dosyasındakilerin aynısını yaptım. Dkz yi kurdum. 0_tex e importlanacaklardaki dosyayı açtım, import et dedim, yolu seçtim, TAM YÜZDE YÜZ OLUYODU Kİ, O DA NE? Hata weriyoo. Bu oyunu çok oynamak İstiyorum lütfen biri yardım etsin... :,( Saygılarımla...