burracq benım sorum var fıfa 2006 demo yu yukledım oyunnu acıyorum hersey guzel ama takım secme ekranın geldıgınde bısı yapamıyom maca gıremıyorum hangı tusları kullanmam gerekıyo yada ne yapmam gerekıyo lutfen bı yardım edın