w.rooney slm arkadaşlar ronaldinho frikik kullanırken barajda bir şey gözüme çarptı...bir de baktım oda ne gattusonun vücudu(kramponlarda dahil) vieri ile birleşti.. kusura bakmayın ama bu gibi olaylar bana çok ilginç geldiğinden sizlerle paylaşmak istedim... :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: http://img371.imageshack.us/img371/5923/yapkikizler8vz.jpg
Gökhan EA bu Sene Bize her yönden farklı bir oyun sundu ve ben oynadığım bu oyundan çok zevk alıyorum bu kadar basit sorunları neden buraya taşıyorsunuz bunu anlamadım Yani sizin bu hataları göstermenizin şimdilik kimseye bir faydası yok sanırım değil mi?
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: w.rooney slm arkadaşlar ronaldinho frikik kullanırken barajda bir şey gözüme çarptı...bir de baktım oda ne gattusonun vücudu(kramponlarda dahil) vieri ile birleşti.. kusura bakmayın ama bu gibi olaylar bana çok ilginç geldiğinden sizlerle paylaşmak istedim... :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: http://img371.imageshack.us/img371/5923/yapkikizler8vz.jpg kardeş bu kesinlikle bug deil bence senin ekran kartından dolayı oluor böle bir çok konuda da böle görüntüler atmışsın ztn.yani bence sorun senin ekran kartında...
chos3n Evet bende karar verdim sorun kesinlikle sende.. Bende bu hataların zerresi bile olmadı şimdiye dek...
goti bu bir oyun olur doaldır olur.ama bende hiç olmadı.mesela dün pes oynarken kaleye yakın biyerden şut çektim ve birdenbire top tam ters istikamete yıldırım hızıyla uçtu ve karşımdaki takım korner kazandı...oldu işte şok ediyo ama oluyo.bunlar sonuçta yazılım gerçek insan değil sanal alemde herşey mümkün yadırgamamak lazım