EA Canada, Total Club Manager serilerinde isim değişikliğine gitti; serinin yeni oyununun adı FIFA MANAGER 06 olacak. Tabi bunun arkasında basit bir isim değişikliğinden çok başka hesaplar da vardır muhtemelen. Nasıl mı? Bu yeni oyunun kısaltması ne olur sizce? Tabiki FM. Bundan sonra FM dendiğinde biz yine Football Manager anlayacağız tabi ama bu, sitelerde bölüm isimlerinin değişmesini gerektirebileceği gibi, yanlış anlaşılmalara da yol açacaktır (az önce olduğu gibi :D).
EAyı bu haince :) planından ötürü kınıyorum. :mad: (kendimi de bu başlıktan ötürü kınayım bari :p)