Nba'de takımlarında çoğu zaman ilk 5 çıkan üst düzey 2 oyuncumuz var ama Bulgarları bile zor yeniyoruz. Bu nası iştir anlayamıyorum :mad: Almanya maçı bu akşam 22.00'da başlayacak diye biliyorum. Gruptaki gibi dandik oynarsak kesin yeniliriz , hatta fark yeriz!!