yazdığım tekerlemeyi fettullah gülen'e edilmiş bir laf, bir hakaret olarak algılamana ve savunma moduna geçmene anlam veremedim. o zaman ilk tekerlemeyi niçin islam dinine hakaret olarak algılayıp, o konuda savunma moduna geçmedin acaba. hiç komik olmadığı için de herkes alıntı yapıp smileyler koymuş zaten. ne diyim illa ortamı gereceksiniz yani.
dipnot: o cümle de if you don't know anything, you don't speak olarak söylenmez. if you don't know anything, don't speak olarak söylenir.
basmıyorsa, kasmayacaksın. çin atasözü.