**FARE**
Doktorun telefonu geceyarısı deli gibi çalıyor.. doktor gidip
açıyor,karşısında telaş içinde bir adam:
"DOKTOR!! Hemen gelmelisiniz!!! Eşim duştan çıktı, havlusunu yere
düşürünce almak icin eğildi, tam o anda poposundan içeri bir fare
girdi..!!!" Doktor:
"Tamam sakin olun.. poposuna doğru bir parça peynir tutun bekleyin ben
geliyorum" ve doktor arabasına atladığı gibi adamın evine gider. İçeri
girince ne görsün, adam kadının arkasına eğilmiş, elinde peynir yerine bir
balık!!..
"Ben size ne dedim?" demiş.. "Peynir dedim ama bu balık da nerden
çıkıyor?"
Adam kan ter içinde: "Dediğinizi yaptım doktor" demiş..
"ama fare tam kafasını uzatmıştı ki kedi onu avlamak için atıldı ..."
**İSHAL**
Aşırı ishalden şikayetçi biri Cerrahpaşa'ya gider hemen ama bürokrasiden
dolayı belgeleri karışır ve kahramanımızı yanlışlıkla psikiyatri servisine
havale ederler..
15 gün süren tedaviden sonra, taburcu olacağı gün, bir
arkadaşı karşılamaya gelir
"noldu geçti mi ishal ?"
"hayır geçmedi ama artık takmıyorum"
**Laz Pilotlar ve 15 metrelik Pist**
Temel'le Cemal bir gün kahvede otururken gazetede bir ilan görürler:
"Pilot kurslari baslamistir"
Tabi ki bizimkilerde merakli, pilotluga köyde bagi bahçeyi satip
İstanbula giderler.
Kursa baslarlar basariyla bitirirler diplomalarini alirlar.
Aradan iki ay geçer bir uçak sirketi arar..
-"Gelin bakalim size uçak verecegiz pilotlugunuz nasil?"
-"ilk seferiniz Ispanya'ya.."
Bizimkiler süper bir kalkis güzel bir havalanis İspanyaya varirlar.
Tam inecekler
Cemal :
-"Kule, acil inis pisti bosaltin, itfaye,ambulans,doktor çagirin,zor
durumdayiz.!.."
Temel
-"Sayin yolcularimiz herkez emniyet kemerlerini baglasin bildigi
bütün dualari okusun tehlikedeyiz."
Derken uçagi zor bela,kanter içinde piste indirirler.
Temel:
-"Vay agzuna siçtugumun ispanyollari, ula bunlarin kafalari hiç
çalismayi, 15 metrelik pist mi olur. az daha olecektuk da".
Cemal:
-Ula Temel, dogru deysin. Hakketten kafalari çalismayi. 15 metrelik pist yapayler da 10 kilometre genisluk olur mi?
**Hitler Soruları Sorarsa**
- "Size birer soru soracağım, bilirseniz sizi bırakacağım" demiş.
İngilize sormuş:
- "Titanik kaç yılında battı ? İngiliz hemen cevap vermiş
- "1912" Hitler İngilizi göndermis, Fransıza sormuş bu kez,
- "Titanik'te kaç kişi öldü?" Fransız cevap vermiş
- "1050"
- "Tamam, sen de gidebilirsin" diye özgür bırakmış. Ve Yahudi'ye dönmüş:
- "Say lan ölenlerin isimlerini!"