Bir adamın 3 tane oğlu varmış.Oturuyorlarmış,adam en büyük oğlundan su istemis cocuguda işim var demiş odasına gitmiş.Ortancadan istemiş ders calışacagım demiş odasına gitmiş.En küçük oğluda ''kalk baba kalk bu eşşoğlueşşeklerden hayır yok hem kendin iç hemde bana getir''demiş:D
2. Fıkra
''Tırnak''
Çocuğun biri tırnaklarını yiyip duruyormuş anneside
-Tırnaklarını yersen karnın şişer davul gibi olur diyormuş.
Birgün misafirliğe gidiyorlarmış bunlar.Annesi çocuk tırnaklarını yemesin diye lastik eldiven giydirmiş.Oraya gitmişler kadının biride hamileymiş.Çocuk sessizce kadının yanına yaklaşmış demiş:
-Ben senin neden karnının şiştiğini biliyorum demiş.
Kadın niye demiş.Oğlanda
-Sen lastiksiz yedin değil mii demiş:D