ya kanka saol,ewt koydum ama millet yok bizde var dedi bisi dedi,bide bi yonetici var o kilitledi konuyu,arada sacma sapan isler yapio zaten neydi nicki simdi aklima gelmio,en azindan millet senin foruma msj atip yorumlar yapmislar,onemli olanda zaten fifacilarin kazanmasi,ha ben vermisim ha sen onemli diil,tekrar saol "alex" :sly: acilista ismimi verdigin icin