ewet war.....ama bi foruma baksaydn be kardesm daha once bı cok kez yazılıp cızıldı ve orjınal sıteden yazılar ve bılgıler buraya aktarılırken halkımıza ve forum uyelerıne gereklı bılgıler verılırken burada bulunan herkes heyecanla dınlerken (tıpkı senın gıbı) insanlar vay anasınıydı sayın seyırcıler derken tam o ara fb -gs yaması cıktı ve olan oldu sayın seyırcıler kalecının tamamı cızgıyı gecmedı ve fb oyunda vardı......nası bagladm ama