Maxpayne1905 arkadaşlar ben gtayı ilk yüklediğimde normal çalışıyordu ama bir kere sildim tekrar yükledim oyunu açmıyor giremiyorum bile lütfen yardım edin hem bende dvd olarak çekilmiş lütfen yardımlarınızı bekliyorum saygılar
Aydin 4 Belgelerim'deki GTA San Andreas User Files klasörü içindeki " gta_sa.set " dosyasının adını değiştirmeyi dene. yedeğini al ve dosyanın adını gta_san.set olarak değiştir. kesin demiyorum ama faydasının dokunması gerekir.
Maxpayne1905 Orjinal Mesajı Yazan: iori Belgelerim'deki GTA San Andreas User Files klasörü içindeki " gta_sa.set " dosyasının adını değiştirmeyi dene. yedeğini al ve dosyanın adını gta_san.set olarak değiştir. kesin demiyorum ama faydasının dokunması gerekir. Abi gene olmadı senin dediğinide yaptım gene olmadı
ajan54 boşver oynama veya yeni crack yükle öyle dene şahsen ben bıktım artık ama herkezin zevki tabiki birde işletim sistemi değiştirdiysen o yüzdende olabilir.Benim red alert 2 xp pro'da çalışmıyor ama home'da çalışıyor.Yaptığın değişikliklere bak yine olmazsa başkasından belgelerimdeki dosyayı iste.
MercilesS Belgelerimdeki GTA San Andreas User Files klasörünün altındaki bütün dosyaları kes başka bir yere at daha sonra oyuna gir sonra çık ordaki "b" uzantılı dosyaları kes ve tekrar oyuna gir. Görüntü ayarlarını yeniden yapman gerekicek. :D
semofaz OYUNU SİL PROGRAM FİLES TAKİ DOSYALRI KALDIR TABİ BELGELERİMDEKİLERİDE ONDAN SONRA TEKRAR YÜKLE