t-hops Arkadaşlar biri bana siteden indirdiğim patch leri oyuna sokabilmek için kullanılan programın nasıl işlediğini söyleyebilirmi.Daha yeniyimde Bi kaç kere denedim ama olmuyo biri ban lütfen yardım etsin... :) :bilmem:
Ozan JK bunlar indirdiin patche göre deişir örnein son katip nickli abimizin yaptıı mega faceleri açmak için dkz studioyu kullanıyoz bu indirdiin patchlerin forumlarına bak orda vardır
t-hops indirdiim patchler graphic studio diye bi programla oyuna sokuluyo ama nasıl sokuluyo onu bilmiyorum.indirdiklerimde genelde formalar,toplar ve stad lar :bilmem: