**Turkcell Süper Ligi Galatasaray ile karşılaşacak Sivasspor’un kulüp başkanı Mecnun Otyakmaz, maçın favorisinin Galatasaray olduğunu belirterek, “Ama biz de kolay bir takım değiliz. İyi futbol oynayıp İstanbul’dan puan veya puanlarla döneceğiz” dedi.**
Otyakmaz, hafta sonu Ali Sami Yen Stadı’nda lider Galatasaray ile yapacakları karşılaşmada, takımına güvendiğini belirterek, Galatasaray’dan korkmadıklarını söyledi.
Sivasspor’un iyi ve kaliteli oyunculardan kurulu bir takım olduğunu ifade eden Otyakmaz, “Büyük bir takım ile karşılaşacağız. Bumaçın favorisi Galatasaray ama biz de kolay bir takım değiliz. İyi futbol oynayıp İstanbul’dan puan veya puanlarla döneceğiz” dedi.
*ntvmsnbc*