Demoyu bugün oynama fırsatım oldu. Bir FMci olarak her sene ısrarla almama rağmen raflarda tozlanmaya bıraktığım bir seriydi TCM (Yeni adıyla o da FM oldu). Serinin bu yeni oyununda yine aynı şey olacak korkarım. Çünkü yaptığım 3 hazırlık maçında 4 kırmızı kart gördüm. Grafik motorunun hatası yüzünden gol yedim. Ve hala FMdeki sadeliği yakalayamamışlar, herşey çok karışık görünüyor. Bi de o oyunu açınca çıkan "Press any key" yok mu, sinir oluyorum :mad:.
Bunların yanında elbette güzel özellikler de var. Maç analizi örneğin. Oldukça detaylı istatistiklere ve grafiklere erişebiliyorsunuz. Ayrıca o mavi çizgili Nike Aerow topun modellemesi müthiş, özellikle yakın çekimlerde görmelisiniz;).
Sonuç olarak FMden erken çıkacağı için, FMyi beklerken beni oyalayabilir diye umuyorum.