venomtrk Oyunun demosunu oynadım(beta desek daha doğru) gerçekten arayüz çok daha göze hoş geliyor ve kullanımı kolay...şunu söylemeliyim ki maç motoru iyi iş çıkarıyor...
oSa Bunun gibi birkaç fotoğraf daha var oyunda (Atatürk Olimpiyat Stadına ait); keşke resimleri jpeg formatında filan koysalardı; fmde de kullanırdık :D