*_S_E_R_C_A_N_* Bende kadrolar hep yanlış Fb de Appiah ve anelka yok kaleci cass diye biri ve nobre ümite benziyo bende bi sorunmu var acaba
*_S_E_R_C_A_N_* Ya başka pcyede yükledim ondada böle oldu acaba bendeki yamamı değişik dicem ama SCN den indirdim
fatihaky Belgelerimdeki Fifa 2005 klasörünün içerigini yamayı yüklemeden silip sonra yamayı yüklersen sorun düzelir dostumm.