Orjinal Mesajı Yazan: efsane43
Hakan 3-4 macta gol atamadi diye yerden yere vurmayin arkadaslar.Ben bir Fenerli olarak Galatasarayin bütün maclarini seyrettim.Sanki adama dogru dürüst orta geliyordami atmiyo?Asil Türkiyede daha orta yapmasini bilmeyen futbolcular var.Gelin bunlari tartisin.Ersun yanal zamaninda milli takima alinmadigi zaman burda almanlar bile bana soruyordu Hakan Sükür neden yok,sakat filanmi diye?Adam yasina göre nice futbolculara ayakkabisini ters giydirir.Milli takimda bastan beri oynasaydi Almanya bileti cebimizdeydi suan.Simdi hala Galatasaray ve milli takimin degismez adamiysa, ya biz anlamiyoruz futboldan, yada Gerets ve Terim anlamiyor.
Hakan 10 maçtır gol atamıyo milli maçlarıda ekle 12.Üstelik Hakan madem hala bu kadar iyi illa kafa vurmasımı gerek orta gelmiyosa pastamı gelmiyo.Orta geliyo,pas geliyo ki Ümit Karan gollerini sıralıyo.Türkiye'de,Ümit,Fatih,Gökhan,Halil gibi santrforlar çıkıyo siz hala ahı gitmiş vahı kalmış Hakan'ı savunuyosunuz.Allah aşkına ne demek Hakan'dan vazgeçilmez.Her oyuncudan vazgeçilir gerekirse Ronaldinho'dan bile.Figo form düşüklüğü yaşadı vazgeçildi işte adamdan.Dünyada hiçbir oyuncu vazgeçilmez diildir.Sen gör bak gerets 2-3 maç sonra kesmeye başlar Hakan'ı.Fatih Terim eski ekibi toplamaya başladığı için Hakan'ı hala oynatıyo.Hakan'lar,Alpay'lar yakında Hakan Ünsal,Bülent falan da oynamaya başlarsa şaşırmayın..