MoNTo Arkadaşlar özellikle size sesleniyorum BlackGot ve Hasan Şaş abilerim bana forma yapımını bi öğretin çok güzel işler başarcam süper formalar yapcam size söz, nolur bana forma yapımını öğretin... NOT:Photshopu az çok kullanabiliyorum.