deuozan Orjinal Mesajı Yazan: ÇaRşI_sİnCe_1982 KİMSE AĞLAMAZ ORDA SEN MERAK ETME ORDA AĞLICAK OLURSA SİZ AĞLARSINIZ....!!!! :mad: ayrıca izmir dolu deil gs-manisa maçı ALSANCAK stadına alacak CEZA GELİRSE MAÇ İZMİRDE atatürkte olacak FENERLİLERİ İZMİRDEN DENİZE DÖKERİZ ARTIK :D dökersin, dökersin... bekliyoruz :mad:
Cr@zy_Child la serhat ta olsaydı kesın farka gıderdık ama serhat ta yok o zaman 3 tane atarız onemlı dııl fazla ağlamasınlar
ÇaRşI_sİnCe_1982 hahahahahaha ya siz bizi ne zaman yendinizde böle hayaller kuruyosunuz :D:D görecez pazar günü ağlayan kim olacak :D goller: AİLTON , AHMET DURSUN , AHMED HASSAN sizede hakemden bi penaltı bahşedilir sizde onu atarsınız alsana 3-1 :D
Joetri Orjinal Mesajı Yazan: Cr@zy_Child la serhat ta olsaydı kesın farka gıderdık ama serhat ta yok o zaman 3 tane atarız onemlı dııl fazla ağlamasınlar Serhat olsaydı galibiyet %100'dü ama şimdi %70.O kadar ağladınız,yerlere yattınız en sonunda aldırdınız İnönü'ye.Bizim hazırlık maçında nereden geldiği belli olmayan bi kurşun yüzünden sahayı kapatmaya çalışıyolar kanıt bulamayınca biletsiz seyirciden kapattık diyolar.Anadolu'da ki maçların %70'i biletsiz seyirciye yapılıyo..
crmu arkadaşlar bence fb kaaale almamalı bunları çıkıcaz ülkemizi şampiyonlar liginde temsil eden kendi stadı inönüden kat kat daha fazla seyirci alan ve biz daha kalabalığa alışık bir takım olarak yenip döncez.Bence inönüde yapılması gayet doğru karar yoksa başkaları ağlayacaktı bahaneler arıcaklardı.
Joetri Orjinal Mesajı Yazan: ysf1903 dua edin ki kalede kadıköy panteri PANCU yoktu Kalede Kadıköy panteri PANCU yoktu ama sahada İnönü maymunu PANÇO vardı
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: Joetri Kalede Kadıköy panteri PANCU yoktu ama sahada İnönü maymunu PANÇO vardı kardeşim böyle ihtamlarda bulunmamalısın bırak pancuyu fln kazandık..
typhlosion Orjinal Mesajı Yazan: Joetri Kalede Kadıköy panteri PANCU yoktu ama sahada İnönü maymunu PANÇO vardı işte fenerbahçe böle ezik insanlar tarafından sevilmiyor biz kadıköçy panteri pancu derken fenerlielere laf attıkmı kadıköy maymunu nbre gibi vs... doru konuş ok kavga ortamı yaratma..
Cr@zy_Child bakalım bu aksam malmö kac farkla yenecek tahmınlerınızı beklıyorum bence mac 4 1 bıter :hihi: ;)
typhlosion 10-0 beşiktaş alır!!! kardeşim ne alaka lan konuyla kavga istiosan ederiz.... senin gibi gevur tipli türkleri geri kafalı ahmak gibi insanları takacak halim yok ama şunu sölim git bunu bjk konusunda aç illede kavga istiosan gel msne edelim...
typhlosion zuhahaha çok salaksın kardeşim.. ne salak cümleler bunlar eminim bu düşüncede tek deilimdir..
Cr@zy_Child aslında salak olan sızsınız oke laflarına dıkkat et doru 10 000 bıle fazla gecenlerde msn e yazmıs biri scn den ailton ailton feneri bailton die belkide sonra sesı cıkmadı hıc utancından msn bıle gıremıo sendin bilmiyorum konustuk ben gorecez dedım ve gorduk sızı kendı seyırcınızın onunde sahaya gomduk :scnbebek: oke
typhlosion o emziği al kendine ver daha sütten ayrılmamışın çünkü.. 2.bu konunun malmöyle ne alakası var 3.37bin kişilik stadı al ............... 4.unutma öle yazılar hep yazılır.. sanki sen hiç yazmadın ben birsürü fbli gördüm belki o adam msne girio ama seni engellio eziksin ya dalga geçeciğin için...
R2.ScHuMi_1 kardeş durduk yere ortalıgı karıştırıyosunuz gerek yok olmuş bitmiş öle ithamda bulunman gereksiz ve yersiz fblilere yakışmaz bu
Cr@zy_Child gıt bak benım msn dekı nıcke hep EZİKTAS yazılıdır taa ezelden berı cunku sız ezıksınız herkes bılır