Orjinal Mesajı Yazan: r@mses
ben yükleyemedim yazarmısın
arkadaşım formaları benyapmadım bu 1 alıntı onlar paylaştım sadece
2.si graphic studio diye bir programla oynu eklicen birde bu şekilde topic acılırmı ya :) özelden mesaj atsana herkes şunu nasıl yapıcam diye başlık acarsa yandı forum :D