gökdeniz'in bunca zmn türk futboluna ne faydasını gördünüz ki bitirsinler:) okan buruk'a ne ceza verilmeliydi peki, normal de direk kırmızı kart zaten 2 mac kasten yumruk tamk ise 30 gün ila 1 yıl musabakalardan men gerektiriyor ,bence en az verebilecekleri cezayı vermişler**,(futbol disiplin talimatına bakabilirsiniz orda belirtiyor ceza sürelerini bu ara tahrik vardı yoktu bu sadece basın uydurması malesef :) tahrik olup olması pek önemli değil bu kurallara göre sadce yapılan fiil önem taşoyor diğeri yorum ona göre zaten 30 gün ila 1 yıl arasında karar veriyorlar)**
umit özat giray bulak'a küfretti :4 mac
okan burak y. teknik adama vurdu:3 mac
ozmn normalmi azmı bu tartışılmalı belliki cok değil cünkü
tabi sakince fikrimizi söyliyerek kışkırtmadan biribirimizi , ;)