ya arkdaşlar ben photoshop cs kullanıyodum deneme suresi bitti bende yeni bi tane indirdim (yine cs) bi işe yaramadı. bende forma yapıodum forma çalışmalarım sona erdi lütfen yardım edim.ama photoshop lar çok mb. ya ben bugunde indirdim ama yine sure bitti dio bide adls sınırlı bi çözümü warmı bu işin lütfen yardım ya forma yapmak istiyom :,( :,( :,( :,( :mad: :mad: :mad: :mad: :,( :,( :,( :,(