KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway ben bisi anlamadım ne yaptın da tsk edion :D mondragon necati ateş orhan ak song ümit özat
Tearaway kutlay bu sefer beyenmedim :( cünkü dikkatli bakarsan boyamalar kötü olmus son formalarda bosluklar var daha fazla büyüüpte boyarsan daha ii olcak ;)
KONAMIboy Orjinal Mesajı Yazan: Hasansas1905 face ve formalar harika olmuş.Ama formalarda turkcell logosu ii olmamış. yorum için saol nie olmamis
Black God Ya helal sana herşey çok güzelde son 2 folrmada kullandıın beyaz stroke efektine bakınca sanki yeni keşfetmiş ve herşeyde kullanıyo izlenimi veriyo