Orjinal Mesajı Yazan: De_Ja_VU
ark dogru dio.ea kar oalyını da halletmiş mesela fifa 2007 ye koycakmış..
istese 2006 ya koyabilirdi
Zaten arkadaş kar olayı sorun değildi sadece fazla sık görülmediği için koymamışlardı.Bu sene olmadığı açıklanmıştı fakat 2007 diyorsun bunu nereden duydun 2007 kesin mi?İsteseler dolu falanda koyarlar ama işte bu tür olaylar sık görünmüyor.Böyle şeylerlede uğraşmaya değmez zaten.Ama her geçen sene bir yenilik geleceği için koyulur elbet bir gün.