Ahmedhassan PEs 4 inonu stadı lazım we turkanın ıcınden sokup buraya yollayabılırmısnız BU ALemdE CArsı HERKesE KArsı :) ahmethassan_16@hotmail.com buryada yollayabılırsınızzz sımdıden tskrlEr
JACK__SPARROW Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Forumda zaten birçok bjk stadyumu var. Lütfen araştır. linkler çalışmıyo :p
âİ£T10 Bunu bi deneyin beyler...Kendi yaptığım Stad...;) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=49879
âİ£T10 Sorunsuz çalışıo...Ve iddaa ediyorum Pes serisi içerisinde yapılmış en iyi inönü stadı bu...Kendim die sölemiyorum :D
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Ahmedhassan PEs 4 inonu stadı lazım we turkanın ıcınden sokup buraya yollayabılırmısnız BU ALemdE CArsı HERKesE KArsı :) ahmethassan_16@hotmail.com buryada yollayabılırsınızzz sımdıden tskrlEr WeTurka'daki stad değil...Onu belirtim...Ayrıca indirip deneyen arkadaşlardan yorumları alalım...Biraz nostalji olsun...;)
JACK__SPARROW Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10 Bunu bi deneyin beyler...Kendi yaptığım Stad...;) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=49879 sağol indiriyorum :)
SonKatip Orjinal Mesajı Yazan: âİ£T10 Bunu bi deneyin beyler...Kendi yaptığım Stad...;) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=49879 Katılıyorum, bu stadyum diğerlerine göre en iyisidir...
âİ£T10 İstersen programı nette ara...Bizim serverlarda sorun vardı...Linklerde sorun yaşanıo die şikayetler alıoduk...Eğer bulamazsan aynı işi AFSExplorer'da görür...Ama yinede denemeden önce 0_text.afs dosyanın yedeğini almanı öneririm...Kolay Gelsin..
âİ£T10 Konu başlığı yazarken daha dikkatli olmalısın...Madde 18: http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=37539
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: edizici arkadaşım bu stadın bikaç ekran görüntüsünü koyarmısın? Verdiğim linke tıkla görürsün;) Emin ol Pes serisinin en iyi inönü stadı...;)
âİ£T10 Orjinal Mesajı Yazan: Ahmedhassan saolun beyler besıktaslılar olmememıs keske bende o numaralı da olsam:) Bu forum paylaşmak için var...Konu açmak yerine araştırma yapsaydın sende bulurdun...İyi oyunlar;)