Fenerbahçe maça çok hızlı başladı. Önder'in golünde ayağa kalkan tribünler, yan hakemin ofsayt bayrağı ile oturdu. Ardından kısa bir duraklama dönemi geçiren Fenerbahçe karşısında Ankaraspor, Önder'in düşmesi ve akabinde Tita'nın Fenerbahçe defansının derinliklerine sarkmasıyla Volkan'ın üzerinden yaptığı aşırtma vuruş sonucu 1-0 öne geçti. Bu pozisyonda Ümit kaleye doğru gelen topa biraz daha akıllı yaklaşsa, bence çıkarabilirdi. Ligin 5.maçında da geriye düşmenin oluşturduğu baskı ile Fenerbahçe, Ankaraspor yarı sahasını abluka altına aldı. Anelka'nın sol çaprazdan içeri doğru kestiği sert topu kaleci iki çelsede tutmaya çalışırken, Alex fırsatı iyi değerlendirdi 1-1. Fenerbahçe ilk yarı bitmeden bulacağı ikinci bir golle soyunma odasına galip gitmenin rahatlığının önemini biliyordu ve ikinci golde gecikmedi. 44.dakikada Alex'in kornerini tek yumruğu ile ceza sahası dışına uzaklaştırmayı deneyen Jevric, Aurelio'nun volesiyle irkildi 2-1. Böylece Fenerbahçe ikinci yarıda önde olmanın rahatlığını hissedecek derken ilk yarıya oranla kötü bir futbolla karşıladı Saraçoğlu'ndaki izleyenlerini. Sarı Kanaryalar orta saha üstünlüğünü büyük oranda kaybetmiş bir şekilde maça devam ederken, Ankaraspor'un ani atakları karşısında soğuk terler döktü. Defansta Önder'in devleşmesi ve Volkan'ın hatasız bir maç çıkarması sonucu ikinci yarıyı kazasız atlatan Fenerbahçe taraftarları evlerine mutlu bir şekilde döndüler. 5 hafta sonunda 11 puan toplayan Fenerbahçe, gün itibariyle maç fazlasıyla liderlik koltuğuna oturdu ve salı günki Milan maçını düşünmeye başladı.