sean-a-paul Arkadaşlar benim bir şarkım war burada paylaşmak istedim :rolleye3: .Bu şarkıyı gerçekten herkes çk beendi.Dinlemenizi isterim!!!!!! Adı:We Be Burnin' Lütfen Bi İndirin We Bana Yorumlarınızı Yazın!!!!! Yorumlarınızı bekliorum! Link:: http://rapidshare.de/files/4632577/Burak_Can-We_Be_Burnin__Single.zip.html :D
sean-a-paul Orjinal Mesajı Yazan: ajan54 Kendim mi söylüyorsun şarkıyı yoksa grup olarakmı söylüyorsunuz Şarkıyı sadece ben söyliyorum.Stüdyomuz warda... :) :rolleyes:
2ampara***Womanizer indirmedim ama we be burnin sean paul un yeni albümünden klip çektiği şarkı deilmi???
sean-a-paul Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer indirmedim ama we be burnin sean paul un yeni albümünden klip çektiği şarkı deilmi??? Ewet arkadaşım müziği sean paul'den aldım ztn.Ama indirirsen görüceksin sözlerinin bazı yerlerini deiştirdim. Bu arada sean paul'u hatırladıına sewindim :D
sean-a-paul Orjinal Mesajı Yazan: 2ampara***Womanizer dinledim fena olmamış Sağol abi yorumun için :D
2ampara***Womanizer sesin de sean paul e benzio Orjinal Mesajı Yazan: sean-a-paul Bu arada sean paul'u hatırladıına sewindim :D sean paul unutulmaz özellikle like glue we blu cantrell la breath :drooling:
sean-a-paul ehehehehh :D :D Ben küçüklüğümden beri sean paul dinlerim.Yani sean paul'le büyüdüm.Belkide ondandır.Ama gurur duydum saol :scnutang:
sean-a-paul Orjinal Mesajı Yazan: *ultrAslan* Guzel Vallada Yaş 13 Deilde 30 Gibi Cıkmış AMa Guzel EEE... :drooling: Abi tam ergenlik dönemindeyim yani sesim daaa oturmadı belki sana o yüzden gelmiş olabilir :D
berkemschumacher Orjinal Mesajı Yazan: sean-a-paul sözlerinin bazı yerlerini deiştirdim. İsimlerin olduğu yere kendi ismini vs yazmışsın ama fazlasıda beklenemez yani :)
sean-a-paul Teşekkürler!!Ztn albüm hazırlıları yapıorum.Hepsi sean paul'un şarkılarından olcak.Ama çk güsel şarkılar olcak!!!Adı "Stage One"olcak.Bitince hepinize link weririm indirirsiniz.Şu anda 2 parça bitti!!! Yani çalışmalara dewam... :D