Ya arkdslar bende s 65 var siemens .Cok kotu 1.3megapiksel ama gece cekimi falan cok kotu klasık siemens menüsü neyse mp 3 calmıyo falan daha neler neler.Yani memnun degilim.Simdi nokia 6681 buldum.Birkac sorum var bu telefon :
mp3 calıyomu
radyosu varmı yada yukletılebiliyomu
sonra bu telefona 6600 daki gibi bazı programlar yuklenebiliyomu
telefon kac mega piksel gercekten bilmiyorum lutfen yardım edin alacam cvp