goti fifa 2005 inizin 1. cdsini takın oradaki data cmn içindeki l m h dosyalarından hangi değerde oynuyosanız ona girin onun içinden bu head lod ve akabinde değerler gelen dizinlerden head olmayanları(zira kafalar iyi gözüküyo)kopyalayın ve 2006 da aynı dizinlerle değiştirin.böylece 2005teki futbolcu vücut yapısı ile oynayın...ben yaptım bi miktar yararı oluyo şimdi daha zayıflar
SiNBaD_ Bu diyet güzel ama beslenme bozukluğu yaratmasın:hihi::hihi::hihi::hihi::hihi: Çözümün için sağol bir deneyeyim
SiNBaD_ Yuhh artık burası tabiki 2006 forumu fakat okumazsan veya anlamazsan okuduğunu tabi böyle ne alaka diye yazarsın adam ne demiş oyuncularınız fifa 2005 teki gibi görünmesini istiyorsanız işte çözüm
goti yahu siz niye polemiğe girdinizki canlar ?şu 3 günlük dünyada neyin çekişmesi espiri güzel şeydir yapalım yaptıralım değilmi?boşverin siz şişmanı zayıflatın oluyomu olmuyomu bi bakın hadi güzel oyunlar zayıf ve formda futbolcular için el ele:D
gencfbdaywalker walla benim gözüme hiç öle bişe çarpmadı şişmanlık fln...Benim oyuncularım dengeli beslenir ;) :D
goti zayıflamasınlar be öle tombul tombul sevimli beeea dımi nerden dedim ben bunu bööle...salak ea bikerede bişeyi tam yap bea illa bizmi böyl bakım kürleri falan uygulayacaz...demo da sıktı gibi .azldı bende heves seviyorum uleyn diyorum şu fayfa yı hersene alıyorum max oynama süresi 3 ay felan.var bi şanssızlık bu oyunda yyada bi salaklık gene hayırlısı görcez bakalım..heryerde fifa fifa diyorum en baba felan kavgaya bile giriyorum sora bütün yıl bu pes adı verilen polimiklere yol açan oyunu oynuyorum.sora diyorum ne len bu bak şurda çöp burda pürüz tam biyıl eleştiriyorum yinede oynuyorum.yine fifa diyorum kendimi de anlamaz oldum.e hadi yine öncelik fifaya ama sora biliyorum bu pes yine beni paketliycek kendine esir edecek ne diyim abi vardır bi keramet heralde.....yoksa biras doayla başbaşa mı kalmak lazım ne??
gencfbdaywalker ya anlamıorm ki bende nie öle bi sorun yok 1024x768 high da oynuorm hiç şişman adam fln görmedim?? çözünürlükten olabilirmi??
goti a ah olamaz sorun aslen herkesin 6800 u su olmayışından ileri geliyo bide atilerde olabiliyo bu oyun nvidia seviyo..bende 6800 u var gayet formda ve atletikler ama 9600xt de var hafif şişmanlık var arkadataki 9800 xtde de var şişmanlık ama genelde donanım driver monitör üçlemesinin gazabı olarak dengesiz beslenmiş futbolcularla oynama keyifsizliği