Hasansas1905 Orjinal Mesajı Yazan: R@PP€R Arkadaşlar karşıdakikinin nickiyle yazamıyorum bi yardım edebilir misiniz? bi arkadaşım sölemişti bende denedim oldu !imitate boşluk msj
ŞANLI_ hayyyy parmaklarını öpeim emi bende şimdi bunu yazcaktm ben bu programın hiç bi + yönünü kullanamadm biri yardm etsin yaa !
Nouzer Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Benim duyduğuma göre bu virüs yayıyormuş karşıdakine size değil .. Bende yüklemiştim hatta bi arkadaşımda o program virüs yayıyor silinceye kadar seni engelliyorum demişti tabi bende sildim .. Birdaha dikkate alın isterseniz ...