KalkVeSavas göndereceğim eşya 3-4 kilo civarı... ptt den mi göndereyim yoksa bu yurt için kargo margo var,anlayan varmı bu işlerden ?
siyahlabeyaz Belki İşi WarDı Belki Acelesi Wardı belki Bisorunu Oldu.. İnsanca Sormuş.. Sennde İnsancA Cvp VerMen Gerekir..
ismet_nash ben ona sorma mı dedim ki biraz araştırsa bulurdu zor bişemi ki sanki forum sitelerinde araştıracak kendi bile soruyo yurt içi kargo ile mi gönderiyim bi resmi sitesine girse de baksaydı işi vardır diyosun bence işi bu ama ilkten biraz araştırması gerektirdiğini yine söylüyorum araştırmadan bişe yapmadan hemen yardım istemekte bana saçma geliyor tamam burası bir forum alanı yardım almak ve vermek için vardır ama armut piş ağzıma düş misali olmasın....
SoniC Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- http://www.yurticikargo.com.tr/ne_kadara_ana.asp Arkadaş sorusunun cevabını almış.artık uzatmanın bir anlamı yok.